Polityka prywatności i plików cookies

Polityka prywatności i plików cookies

Na dobry początek – super, że odwiedziłeś naszą stronę strefakrojuiszycia.pl i sposób przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych nie jest Ci obojętny. Poniżej znajdziesz cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych.
Na początek chcemy podkreślić, że Twoje dane są z nami bezpieczne. Zapewniamy poufność wszelkich przekazanych nam danych, chronimy je przed dostępem osób do tego nieuprawnionych oraz podejmujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych.

1. Informacje ogólne.

1.1. Współadministratorami Twoich danych osobowych są Katarzyna Dzienis Strefa Kroju I Szycia II, ul. Grunwaldzka 54, 41-800 Zabrze, NIP 6482638884 oraz Strefa Kroju I Szycia Dominik Dzienis, ul. Grunwaldzka 54, 41-800 Zabrze, NIP 6482613281, działający także wspólnie w ramach spółki cywilnej D. Dzienis, K. Dzienis s.c. Strefa Kroju i Szycia z siedzibą w Zabrzu przy ul. Grunwaldzkiej 54. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres biuro@strefakrojuiszycia.pl

1.2. RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) przyznaje Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać ograniczenia przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań),
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
f) prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w
ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych
bezpośrednio innemu podmiotowi),
g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie
skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego
właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Pamiętaj, że możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres biuro@strefakrojuiszycia.pl

1.3. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez podmioty, z których usług korzystamy. Mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli świadczone przez nich usługi wiążą się lub mogą wiązać z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie związanym z takim dostępem. Chodzi w szczególności podmioty takie jak hostingodawca, dostawcy usług poczty elektronicznej, podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej strony internetowej, kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi marketingowe, biura rachunkowe, dostawcy oprogramowania chmurowego itp. Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne i przetwarzane jedynie w niezbędnym zakresie. Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury, a także urzędom skarbowym w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych.

1.4. Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych. Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich dochodzi m.in. w ramach (opisanych w niniejszej polityce prywatności) usług Google, których dostawcą jest Google Ireland Limited.

1.5. Korzystamy z narzędzi, które mogą podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących (profilowanie i reklama behawioralna). Uważamy jednak, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć.

2. Cele i czynności przetwarzania danych osobowych.

2.1. Kontakt.

Dane przetwarzane: imię, adres e-mail plus ewentualnie dane zawarte w treści wiadomości (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt). Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu.
Okres przetwarzania: Treść korespondencji może podlegać archiwizacji w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również nasz usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.

2.2. Lead Magnet (w tym Newsletter).

Dane przetwarzane: imię i adres e-mail (podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne, by zapisać się do danego Lead Magnetu (LM), w tym Newslettera, tzn. niezbędne aby zawrzeć z nami umowę o dostarczenie LM. Konsekwencją niepodania danych będzie niemożność otrzymania danego Lead Magnet, w tym Newslettera).
Cel przetwarzania: w celu odebrania oświadczenia o zapisaniu się do otrzymywania danego Lead Magnet, a następnie obsługi Newslettera lub innego Lead Magnet, tj. w celu zawarcia i wykonania Umowy o dostarczenie Lead Magnet, na warunkach określonych w Regulaminie Lead Magnet oraz w celu prowadzenia statystyk i ich analityka dot. wysyłanego Lead Magnet i grup odbiorców, a także segmentacji bazy odbiorców Newslettera. W oparciu o ww. segmentację, Klient może trafiać do różnych grup odbiorców Newslettera, co z kolei ma wpływ na zakres i zawartość treści wysyłanych Klientowi w ramach Newslettera. Klient może zwrócić się do Administratora z prośbą o podanie informacji na temat przynależności do poszczególnych grup oraz oczekiwaną przez niego zmianę w tym zakresie. Wykorzystywany przez nas system mailingowy śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach, których wiadomości kliknąłeś w link itp.; a także na potrzeby archiwalne, w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
Okres przetwarzania: przez czas realizacji umowy o dostarczenie LM, a następnie dane są przetwarzane przez czas do upływu roszczeń związanych z tą umową.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonywania umowy; art. 6 ust. 1 lit f RODO – w zakresie przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a które zostały zebrane automatycznie poprzez nasz system mailingowy, podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci analizy zachowań subskrybentów Lead Magnet (w tym Newslettera) w celu optymalizacji działań mailingowych oraz związanych z Lead Magnet; art. 6 ust. 1 lit f RODO – po dostarczeniu danego Lead Magnet, Twoje dane osobowe są przechowywane w naszej bazie na potrzeby archiwalne, w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
Uprawnienia: W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Lead Magnet (newslettera), klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub po prostu kontaktując się z nami. Możesz sprostować swoje dane lub złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Z uwagi na nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) nie usuniemy Twoich danych z bazy. Usunięcie takich danych uniemożliwiłoby nam wykazania faktu udzielenia przez Ciebie w przeszłości zgody na otrzymywanie newslettera.

2.3. Konto użytkownika

Dane przetwarzane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, adres dostawy (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta).
Cel przetwarzania: świadczenia na Twoją rzecz usługi elektronicznej polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.
Okres przetwarzania: Przez czas korzystania z naszego sklepu. Później dane będą także przechowywane w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawie uzasadnionym interesem.
Podstawa prawna: umowa zawierana na zasadach opisanych w regulaminie – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a przechowywania w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami to nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Uprawnienia: Nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych ani domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego produktów i usług.

2.4. Zamówienia w sklepie internetowym

Dane przetwarzane: dane niezbędne do realizacji i obsługi zamówienia, tj.: imię, nazwisko/ firma, adres siedziby/ adres korespondencyjny, NIP/REGON/KRS, adres e-mail, numer telefonu, dane służbowe przedstawiciela/ pracowników (imię i nazwisko, stanowisko, e-mail, numer telefonu, wizerunek), nr rachunku bankowego
(Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia).
Cel przetwarzania: wykonanie zamówienia, wystawienie faktury/paragonu i uwzględnienie ich w dokumentacji księgowej, a następnie cele archiwalne i statystyczne oraz marketing bezpośredni własnych produktów i usług.
Okres przetwarzania: czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
Podstawa prawna: wykonanie umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienie faktury/paragonu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych, statystycznych, a także dochodzenia i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: W przypadku danych o zamówieniach, nie masz możliwości sprostowania tych danych po realizacji zamówienia. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podobnie, nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego produktów i usług.

2.5. Reklamacje i odstąpienie od umowy w sklepie internetowym

Dane przetwarzane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego, inne podane dane przez klienta. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
Cel przetwarzania: realizacja procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy.
Okres przetwarzania: czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy, a następnie w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami.
Podstawa prawna: w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, w tym w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z bazy.

2.6. Zapis na szkolenie stacjonarne.

Dane przetwarzane: dane niezbędne do zapisu na szkolenie, tj: imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, dane firmy, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, data urodzenia (w celu weryfikacji wieku), numer PESEL i miejsce urodzenia (nr PESEL i miejsce urodzenia celem wystawienia zaświadczenia absolwentom szkolenia stacjonarnego zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej MEN), wizerunek (opcjonalnie). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zapisu na szkolenie lub do wystawienia zaświadczenia.
Cel przetwarzania: wykonanie umowy zawieranej poprzez złożenie zapis na szkolenie, wystawienia faktury i uwzględnienie jej w dokumentacji księgowej, wystawienie zaświadczenia MEN) cele archiwalne i statystyczne oraz marketing bezpośredni własnych produktów i usług.
Okres przetwarzania: czas niezbędny do realizacji szkolenia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
Po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przez nas przetwarzane w celach archiwalnych statystycznych – np. w celu identyfikacji klienta powracającego a także w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług do czasu zgłoszenia sprzeciwu.
Wizerunek jest przetwarzany do czasu wycofania zgody.
Podstawa prawna: wykonanie umowy zawieranej poprzez zapis na szkolenie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), zgoda w zakresie wizerunku (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy, za wyjątkiem zgody na wykorzystanie wizerunku, którą możesz w każdym momencie wycofać. Podobnie, nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług.

2.7. Odzyskiwanie porzuconych koszyków.

Dane przetwarzane: adres e-mail (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przypomnienia Ci o dokończeniu zakupu lub udzielenia wsparcia w tym zakresie. Konsekwencją niepodania danych będzie niemożność podjęcia przez nas opisanych w niniejszym punkcie działań).
Cel przetwarzania: możliwość finalizacji zamówienia. (w tym celu przetwarzane są Twoje dane osobowe zgromadzone przez nas w związku z rozpoczęciem składania przez Ciebie zamówienia).
Okres przetwarzania: do momentu zrealizowania przypomnienia lub do momentu sprzeciwu.
Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w postaci kontaktu z Klientem, który nie dokończył zakupów, w celu udzielenia wsparcia w ich dokończeniu oraz wsparcie w podjęciu decyzji, a później w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń..
Uprawnienia: Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych na potrzeby odzyskiwania porzuconych koszyków, klikając w link dostępny w ramach wiadomości wysyłanej w ramach odzyskiwania porzuconych koszyków.

2.8. Procesowanie zgłoszeń dotyczących treści użytkownika.

Dane przetwarzane: imię i nazwisko, dane adresowe, adres e-mail, treść przesłanego zgłoszenia.
Cel przetwarzania: realizacja procedury dotyczącej zawiadomień o treściach niedozwolonych, zgodnie z wytycznymi rozporządzenia DSA.
Okres przetwarzania: dane są przetwarzane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu naszej odpowiedzialności jako hostingodawcy w rozumieniu rozporządzenia DSA. Zawiadomienia mogą być również archiwizowane w celu ewentualnego wykazania przebiegu procesu dotyczącego treści niedozwolonych.
Podstawa prawna: Realizacja procedury dotyczącej procesowania zawiadomień o treściach niedozwolonych opiera się na obowiązku prawnym ciążącym na administratorze; (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, w tym w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Uprawnienia: w przypadku danych zawartych w zawiadomieniach o treściach niedozwolonych nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń możesz jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z bazy – przestaniemy przetwarzać Twoje dane, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Twoich praw.

2.9. Prowadzenie i obsługa kont w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube)

Dane przetwarzane: dane udostępnione w profilu konta w social media (m.in. imię i nazwisko, wizerunek), treść wiadomości/ komentarza (podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie m.in. imienia i nazwiska niezbędne w celu założenia konta w social mediach, tj. w serwisach: Facebook, Instagram, YouTube. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości posiadania konta w ww. serwisach społecznościowych).
Cel przetwarzania: prowadzenie marketingu bezpośredniego własnych towarów i usług, a także obsługa zapytań.
Podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w postaci dotarcia do potencjalnych klientów, prowadzenia komunikacji i marketingu własnych towarów i usług.
Okres przetwarzania: do czasu zrealizowania celu przetwarzania lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

2.10. Realizacja obowiązków prawnych Administratora dotyczących bezpieczeństwa produktów wynikających z GPSR (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  I RADY (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów)

2.10.1. Rozpatrywanie przez Administratora skarg dotyczących bezpieczeństwa produktów, zgłaszanych przez konsumentów w związku z ich uprawnieniami wynikającymi z GPSR.

Dane przetwarzane:  imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu (ewentualnie dane osobowe zawarte w treści skargi) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania celu.  

Cel przetwarzania: rozpatrywanie skarg dotyczących bezpieczeństwa produktów, zgłaszanych przez konsumentów w związku z uprawnieniami wynikającymi z GPSR oraz wdrażania środków naprawczych w przypadku produktu niebezpiecznego.

Okres przechowywania danych osobowych: nie dłużej niż 5 lat.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli Twoje dane osobowe będą przetwarzane z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

Uprawnienia: W związku z przetwarzaniem danych osobowych zawartych w skardze przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do danych i ich sprostowania. W przypadku danych przetwarzanych w związku z realizacją obowiązku prawnego przez ADO nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu w/w terminu, który określa GPSR, tj. terminu, który nie może być dłuższy niż 5 lat.

2.10.2. Odnotowanie w wewnętrznym rejestrze skarg i rejestrze przypadków odzyskania produktu niebezpiecznego – skarg dotyczących bezpieczeństwa produktów zgłaszanych przez konsumentów.

Dane przetwarzane:  imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

Cel przetwarzania: odnotowywanie w wewnętrznych rejestrach skarg dot. bezpieczeństwa produktów, zgłaszanych przez konsumentów w związku z uprawnieniami wynikającymi z GPSR.

Okres przechowywania danych osobowych: nie dłużej niż 5 lat.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli Twoje dane osobowe będą przetwarzane z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie prowadzenia rejestrów dotyczących bezpieczeństwa produktów. 

Uprawnienia: W związku z przetwarzaniem danych osobowych zawartych w skardze przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do danych i ich sprostowania. W przypadku danych przetwarzanych w związku z realizacją obowiązku prawnego przez ADO nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu okresu niezbędnego do realizacji w/w obowiązków ADO, tj. terminu, który nie może być dłuższy niż 5 lat.

2.10.3. Wdrożenie środków naprawczych, w tym procedury odzyskania produktu niebezpiecznego lub ostrzeżenia dotyczącego bezpieczeństwa produktu. 

 Dane przetwarzane:  imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

Cel przetwarzania: w przypadku konieczności wdrożenia przez ADO środków naprawczych, w tym procedury odzyskania produktu niebezpiecznego lub ostrzeżenia dotyczącego bezpieczeństwa produktu, dane osobowe konsumentów przechowywane w związku ze złożonym uprzednio zamówieniem w sklepie internetowym lub wskazane przez konsumenta w zawiadomieniu o produkcie niebezpiecznym, będą przetwarzane w celu wdrożenia w/w procedury i wykonania obowiązków prawnych ciążących na ADO na podstawie GPSR. Jak również w przypadku konieczności przekazania danych konsumenta w zawiadomieniu zgłaszanym przez ADO za pośrednictwem Safety Business Gateway w związku z produktem niebezpiecznym.

Okres przechowywania danych osobowych: nie dłużej niż 5 lat.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli Twoje dane osobowe będą przetwarzane z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie wdrożenia przez ADO środków naprawczych, w tym procedury odzyskania produktu niebezpiecznego lub ostrzeżenia dotyczącego bezpieczeństwa produktu wobec konsumenta. Uprawnienia: W związku z przetwarzaniem danych osobowych przechowywanych przez ADO w związku ze złożonym uprzednio zamówieniem w sklepie internetowym lub wskazane w zawiadomieniu o produkcie niebezpiecznym przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do danych i ich sprostowania. W przypadku danych przetwarzanych w związku z realizacją obowiązku prawnego przez ADO nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu okresu niezbędnego do realizacji w/w obowiązków ADO, tj. terminu, który nie może być dłuższy niż 5 lat.

3. Cookies

3.1. Pliki cookies i inne technologie śledzące.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

3.2. Zgoda na cookies.

● Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie tych plików. Dzięki specjalnemu narzędziu masz możliwość zarządzania plikami cookies z poziomu strony, wyłączając poszczególne grupy plików cookies.
● Zawsze możesz zmienić ustawienia cookies z poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki cookies. Przeglądarki zarządzają ustawieniami cookies na różne sposoby. W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdziesz wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień cookies.
● Możesz również zarządzać ustawieniami plików cookies, instalując specjalne dodatki pozwalające na kontrolę nad plikami cookies.
● Wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może powodować trudności w korzystaniu z naszej strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.

Informujemy Cię, że na stronie Sklepu wykorzystujemy tzw. Google Consent Mode v2, czyli mechanizm Google, za pomocą którego przekazujemy następującym narzędziom Google: Google Ads i Google Analytics informacje, że wyraziłeś zgodę na przetwarzanie plików cookies np. do celów reklamowych lub celów analitycznych (śledzenie ruchu na stronie). Consent mode działa w bardzo prosty sposób i ma zapewnić naszym użytkownikom większą kontrolę nad wyrażanymi przez nich zgodami. Podstawą jego działania jest Cookie baner. Za jego pośrednictwem udostępniamy Ci 3 możliwości zdefiniowania zgody na ciasteczka:

1.Zgoda na śledzenie aktywności.
2.Brak zgody na śledzenie aktywności.
3.Częściowa zgoda na śledzenie aktywności.

Dodatkowo masz możliwość w dowolnym momencie zarządzać swoimi zgodami w tak samo łatwy sposób, w jaki udzieliłeś zgody. Przycisk do powrotu do Cookie banera ze zgodami znajdziesz w stopce strony Sklepu.
Consent mode v2 ma również wpływ na analizę danych i reklamy. Implementacja ww. trybu uzyskiwania zgody reguluje to, w jaki sposób dane są zbierane i analizowane przez strony internetowe i aplikacje mobilne. Dzięki temu w przypadku, gdy nie udzielisz nam zgody na
śledzenie, możliwe jest zbieranie ograniczonych i zanonimizowanych danych statystycznych, co oznacza, że nie stanowią one danych osobowych; co pozwala na optymalizację naszego Sklepu oraz prowadzonych serwisów i kampanii reklamowych bez naruszania Twojej prywatności.

3.3. Logi serwera.


● Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
● Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzystasz.
● Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
● Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

3.4. Google Analytics.

● Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC z siedzibą w USA.
● Celem jest tworzenie statystyk i ich analiza w celu optymalizacji naszych stron internetowych.
● Zbierane dane nie są danymi osobowymi i nie dają możliwości Twojej identyfikacji. Informacje, do jakich mamy dostęp w ramach Google Analytics, to w szczególności: informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz, podstrony, jakie przeglądasz w ramach naszego serwisu, czas spędzony w naszym serwisie oraz na jego podstronach, źródło, z którego przechodzisz do naszego serwisu.
● W ramach Google Analytics korzystamy z Funkcji Reklamowych takich jak raporty demograficzne i zainteresowań, przedział wieku, w którym się znajdujesz, płeć, przybliżona lokalizacja, zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
● W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics.

3.5. Google Ads.

● Korzystamy z programu reklamowego Google Ads obsługiwanego przez Google LLC.
● Celem jest prowadzenia kampanii reklamowych, w tym remarketingowych, a podstawą prawnie uzasadniony interes, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
● Zbierane dane nie są danymi osobowymi i nie dają możliwości Twojej identyfikacji. ● Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest na Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) oraz na podstawie odwiedzanych przez Ciebie stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach.
● Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania i użycia aplikacji z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych.
● Jeśli w takim przypadku będziesz zalogowany podczas wizyty na naszej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta Twoje dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe.
● W celu korzystania z Google Ads, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny piksel konwersji Google Ads. Piksel wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Ads. Z poziomu naszej strony, z wykorzystaniem mechanizmu służącego do zarządzania plikami cookies, możesz wyłączyć te pliki cookies. Możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.
● Szczegóły związane z przetwarzaniem danych w ramach Google Ads na stronie: https://policies.google.com/privacy.

3.6. Google Tag Manager.

● Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager zapewnianego przez Google LLC. ● Narzędzie Google Tag Manager jest stosowane do zarządzania tagami (znacznikami) strony internetowej za pośrednictwem interfejsu. Z pomocą Google Tag Manager kontrolujemy prowadzone przez nas kampanie reklamowe oraz sposób, w jaki korzystasz z naszych stron.
● Google Tool Manager implementuje tylko tagi. Jego stosowanie nie wiąże się z zapisywaniem plików cookie ani gromadzeniem danych osobowych. Narzędzie to umożliwia działanie innych tagów, które w pewnych okolicznościach mogą gromadzić dane. Jednakże, Google Tool Manager nie uzyskuje dostępu do tych danych.
● Jeśli na poziomie domeny lub plików cookie została dezaktywowana opcja zapisywania, będzie to obowiązywać w odniesieniu do wszystkich tagów trackingowych zaimplementowanych za pośrednictwem Google Tag Manager.
● Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie w postaci marketingu własnych produktów lub usług oraz optymalizacji naszych stron internetowych.

3.7. Treści z serwisów zewnętrznych.

● Na naszych stronach osadzone są treści z serwisów zewnętrznych, w szczególności filmy z serwisu Vimeo.
● W związku z tym wykorzystywane są pliki cookies firmy Vimeo Inc. związane z usługą Vimeo.
● Pliki cookies związane z Vimeo ładowane są dopiero w chwili odtworzenia filmu, a zatem powstrzymanie się od oglądania filmu uniemożliwi ich załadowanie.
● Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, a także inne Twoje uprawnienia z tym związane zostały opisane w polityce prywatności usługodawcy: https://vimeo.com/privacy.

3.8. Meta Piksel.

● W celach pomiaru i targetowania reklam korzystamy z narzędzia Meta (Facebook) Piksel zapewnianego przez Meta Platforms Ireland Limited.
● W celu korzystania z Meta Piksel, umieściliśmy w witrynie krótki kod, który pozwala mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy podejmowanych przez Ciebie działań w Sklepie.
● Włączyliśmy także zaawansowane ustawienia dopasowania w Meta Pixel, które umożliwiają wysyłanie przez nas zaszyfrowanych informacji na temat klientów, takich jak zaszyfrowane adresy e-mail lub numery telefonów, które zbieramy za pośrednictwem Sklepu. Zaawansowane dopasowywanie wraz ze zdarzeniami Piksela ułatwia przypisywanie większej liczby konwersji oraz docieranie do nowych osób (potencjalnych Klientów).
● Wspólnie z Meta Platforms jesteśmy odpowiedzialni za gromadzenie danych użytkownika podczas integrowania narzędzia i przesyłanie danych do Meta Platforms. Podstawą tego działania jest umowa zawarta między nami a Meta Platforms o wspólnym przetwarzaniu danych osobowych, w której określono obowiązki stron. Umowa jest dostępna pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools.
● Meta Piksel umożliwia ustalenie, że odwiedziłeś strony Sklepu, a także skierowanie do Ciebie reklam wyświetlanych na portalach społecznościowych Facebook i Instagram oraz mierzenie ich skuteczności. My nie otrzymujemy danych za pośrednictwem narzędzia, które pozwalałyby nam na Twoją identyfikację.
● Pliki cookies wykorzystywane przez Meta Piksel pozostają na Twoim urządzeniu końcowym przez okres do 3 miesięcy.
● Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na Twojej zgodzie. Z poziomu naszej strony, z wykorzystaniem mechanizmu służącego do zarządzania plikami cookies, możesz wyłączyć te pliki cookies.
● Szczegółowe informacje na temat narzędzia Meta Piksel znajdziesz pod adresem: https://www.facebook.com/legal/technology_terms.

Pamiętaj, że jeśli jakiekolwiek podane przez nas informacje dot. polityki prywatności czy plików cookies są dla Ciebie niejasne, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem mailowym biuro@strefakrojuiszycia.pl